Regulamin Programu Lojalnościowego „Szczęśliwa 7 w Rzeźni”
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady działania Programu Lojalnościowego dla Gości restauracji Rzeźnia.
2. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Litex Zakład Produkcyjno-Handlowy Stanisław Litwin z siedzibą: ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
3. Program Lojalnościowy obejmuje gości restauracji Rzeźnia należących do Organizatora znajdujących się pod adresem:
• Plac Dominikański 2, 31-043 Kraków,
• ul. Bożego Ciała 14, 31-059 Kraków.
II. CEL PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
Program Lojalnościowy ma na celu wsparcie sprzedaży i aktywizację gości restauracji Rzeźnia.
III. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być osoba fizyczna, pełnoletnia i niepełnoletnia, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej „Uczestnik”).
2. Z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym wyłączeni są członkowie kierownictwa i pracownicy Organizatora, a także członkowie ich najbliższych rodzin.
3. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
4. Warunkiem rozpoczęcia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym jest odebranie Karty Lojalnościowej w dowolnej restauracji Organizatora.
IV. ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
1. Aby rozpocząć uczestnictwo w Programie Lojalnościowym, należy dokonać zamówienia jednego z dań głównych z menu, opłacić je i odebrać Kartę Lojalnościową w dowolnej restauracji Organizatora.
2. Każdy gość, który dokona zamówienia dania głównego w dowolnej z restauracji Rzeźnia należących do Organizatora i opłaci je, otrzyma pieczątkę na swojej Karcie Lojalnościowej.
3. Za jedno wydane zamówienie należy się jedna pieczątka.
4. Gość otrzymuje pieczątkę wyłącznie w kasie, w momencie i dniu dokonania zakupów.
5. Po zebraniu przez gościa 6 pieczątek w okresie 18 miesięcy od momentu wydania Karty Lojalnościowej przysługuje jednorazowo darmowe żeberko w rozmiarze „Słuszny Rozmiar”, które można odebrać w dowolnej z restauracji Rzeźnia należących do Organizatora.
6. Nagroda jest do wykorzystania w ciągu 18 miesięcy od założenia karty. Nagroda nie może zostać zrealizowana zastępczo poprzez wypłatę przez Organizatora środków pieniężnych stanowiących równowartość Nagrody.
7. Niniejsza promocja nie łączy się z innymi promocjami Organizatora mającymi miejsce w okresie ważności – o którym mowa w pkt.5 – Karty Lojalnościowej.
V. REKLAMACJE
1. O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Uczestnik powinien informować Organizatora.
2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację, stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez podany e-mail lub telefon.
3. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie pytania i uwagi można kierować na oficjalny adres e-mail: [email protected]
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.